TOP ASISTENT(KA)
Prihlásiť saMiesto kurzu
Cukrová 14
811 08 Bratislava
Termín kurzu
na upresnenie na konverzuj.sk@gmail.com
Konanie kurzu
na upresnenie na konverzuj.sk@gmail.com
Cieľ seminára
Zvýšenie profesionálneho vystupovania asistentiek a recepčných, ktoré sú prvým kontaktom so zákazníkom a klientom a teda srdcom spoločnosti. Na workshope sa preto sústredíme na zefektívnenie komunikácie (osobnej, telefonickej a emailovej) so zákazníkom, klientom a manažérom pri rôznych príležitostiach.
Naučte sa komunikovať správne ako s manažmentom, tak s klientmi. Vyjadrujte sa lepšie ako doteraz, používajte profesionálnu slovnú zasobu a nájdite správnu frázu pre každú situáciu. Už žiadne trápne faux pas – komunikujte s klientom cez telefón aj v kancelárii bez stresu a chýb. Reprezentujte svoju spoločnosť na úrovni.
Priebeh seminára
Na rôznych príkladoch z praxe si ukážeme ako zvládať stresové situácie, náročného či agresívneho zákazníka.
Zameriame sa tiež na vytvorenie ideálneho prostredia pre klienta a ako spraviť niečo navyše. Pozrieme sa na pravidlá správania sa, body language a etiketu.
Napokon sa naučíme ako vytvárať efektívne a zaujímavé powerpointové prezentácie aj na nezáživné témy.
Čo okrem toho dostanete?
Prístup do e-booku, kde nájdete zvukové nahrávky k pohovorom, slovnú zásobu či frázy k rôznym situáciám, krátku príručku top asistentky a powepointovú prezentáciu z kurzu.