TOP ASISTENT(KA)

Prihlásiť sa

Miesto kurzu

Cukrová 14

811 08 Bratislava

Termín kurzu

na upresnenie na konverzuj.sk@gmail.com

Konanie kurzu

na upresnenie na konverzuj.sk@gmail.com

Cieľ seminára

Zvýšenie profesionálneho vystupovania asistentiek a recepčných, ktoré sú prvým kontaktom so zákazníkom a klientom a teda srdcom spoločnosti. Na workshope sa preto sústredíme na zefektívnenie komunikácie (osobnej, telefonickej a emailovej) so zákazníkom, klientom a manažérom pri rôznych príležitostiach.

Naučte sa komunikovať správne ako s manažmentom, tak s klientmi. Vyjadrujte sa lepšie ako doteraz,  používajte profesionálnu slovnú zasobu a nájdite správnu frázu pre každú situáciu. Už žiadne trápne faux pas – komunikujte s klientom cez telefón aj v kancelárii bez stresu a chýb. Reprezentujte svoju spoločnosť na úrovni.

}

Priebeh seminára

Na rôznych príkladoch z praxe si ukážeme ako zvládať stresové situácie, náročného či agresívneho zákazníka.

Zameriame sa tiež na vytvorenie ideálneho prostredia pre klienta a ako spraviť niečo navyše. Pozrieme sa na pravidlá správania sa, body language a etiketu.

Napokon sa naučíme ako vytvárať efektívne a zaujímavé powerpointové prezentácie aj na nezáživné témy.

Čo okrem toho dostanete?

Prístup do e-booku, kde nájdete zvukové nahrávky k pohovorom, slovnú zásobu či frázy k rôznym situáciám, krátku príručku top asistentky a powepointovú prezentáciu z kurzu.